Kapcsolat

EMAIL CÍMÜNK

Van olyan kérdésed, amire az oldalon nem találtál választ? Oszd meg velünk észrevételeidet, javaslataidat az info@hu.nestle.com címre küldött levélben, Fogyasztói Szolgálatunk örömmel válaszol neked. A levélben írd meg a kérdésed pontos részleteit is (megkeresésed tárgya, adott termék neve, gyártási kódja, nyereményjáték megnevezése, stb.), hogy még hatékonyabban tudjuk kezelni az ügyet.

TELEFONSZÁMUNK

06 80 44 28 81 - ez kedvezményes, helyi tarifával hívható kék vonalunk, amin munkanapokon reggel 8-tól 17 óráig fogadjuk a hívásokat. Ezután üzenetrögzítő áll rendelkezésre, illetve az önkiszolgáló menürendszer segítségével éjjel-nappal meghallgathatod a legfontosabb információkat.

LEVÉLCÍMÜNK

Nestlé Fogyasztói Szolgálat, 1388 Budapest, Pf. 85.

Nézd te is elsőként Youtube videóinkat
Vissza a tetejére